metin 2 bonusz cserélő

 2012.02.05. 19:43

Sziasztok hoztam nektek egy switch botot metin 2 szerverekhez

http://data.hu/get/4697733/Switchbotv3_0_0_3.rar

letöltöd kicsomagolod, majd a Switchbotv3 - alter Injector.exe-vel elindítod dll to inject nél kiválasztod a switchbotv3.dll-t utána choose window (itt kiválasztod az éppen futó metin ablakát amit már elindítottál) ezután 3 másodperced van kiválasztani az ablakot előugrik egy kis menü és itt regisztrálnod kell meg kell adnod az e-mail-ed a felhasználóneved és a jelszavad az utóbbi 2 akármi lehet ezután már csak be kell állítanod a bónuszokat

fontos hogy mindig legyen nálad cserélő

a program teljesen vírusmentes

 a hshieldes klienseknél a hshield mappájába kell bemásolnod a hackshield_bypass.dll-t

német de szerintem eléggé érthető fontos hogy az első slotban legyen a cucc amit optolni akarsz

használjátok egészséggel

 

(a hackek-ért felelősséget nem vállalok)

A bejegyzés trackback címe:

https://mt2sc.blog.hu/api/trackback/id/tr924068664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LiL' DeviL 2012.07.18. 11:56:06

nekem nem mükszik vmi hiányzik!

Balaton123 2013.03.03. 23:07:00

Cső. megcsináltam amit kértél, másoltam a hackshield_bypass.dll -t is... elindítottam a metint, Switchbotv3 - alter Injector.exe-vel indítottam, -Choose Dll->switchbotv3.dll->Choose Window-Status: Injection siccesful -> KILÉP A METIN ÉS NINCS SEMMI!!! Várom az ötleteket! ( Windows 7. 64.bit -em van!

Patrik Orbán 2013.04.22. 23:57:09

hogyan lehet letőlteni?

Benjamin Link 2020.01.27. 15:33:52

@Patrik Orbán: Szia Pvp2 Nemesis van müködő opt hacked?
süti beállítások módosítása